בעלי בתים פרטיים עם חצר או גינה יכולים לנצל אותה כדי לבנות בריכת ספא. בניגוד לבריכה רגילה שמשמשת בעיקר לפנאי, בריכת ספא כוללת מערכת זרמים ויכולה לתפקד גם בתור ג'קוזי. הבריכה היא סוג של הוט טאב ובה משתמשים על מנת להזרים את הדם ולהרגיע את הגוף. הבריכה מתאימה לכל סוגי החצרות והגינות והיא נבנית על ידי אנשי מקצוע.

אלו היתרונות המרכזיים של בריכת ספא בהשוואה לאופציה הרגילה של בניית בריכה לחצר:

א. התאמה לקהל יעד מגוון – מבוגרים בטווח רחב של גילאים יכולים להשתמש בבריכת ספא. הבריכה מומלצת עבור אנשים שסובלים מכאבי גב ושרירים, למבוגרים בגיל הזהב ולמי שרוצה לנוח אחרי פעילות גופנית.

ב. עלייה בערך הנכס – בנייה חד פעמית של בריכת ספא בחצר של הבית מעלה את ערך הנכס בעשרות אחוזים. מהבחינה הזו מדובר למעשה על השקעה משתלמת, שמחזירה את עצמה כאשר מוכרים את הבית או משכירים אותו.

ג. שיפור איכות החייםבריכה לחצר משפרת את איכות החיים בצורה משמעותית. השיפור באיכות החיים בא לידי ביטוי בניצול הזמן הפנוי לבד, עם בני זוג או עם ילדים. אפשר גם להתאים את הבריכה לאופי החצר או הגינה מבחינת מידות. אפשרות נוספת היא לשלב את הבריכה כחלק מהעיצוב של החצר, הן מבחינת צמחיה ופרחים והן מבחינת גופי תאורה.

בריכת ספא לחצר

שירותי בניית בריכה לחצר

חברות שמתמחות בענף של בריכה לחצר מציעות ללקוחות פרטיים הטבות מיוחדות. ניתן להתייעץ עם נציגי החברות לגבי הבדלי מחירים בין בנייה של בריכה רגילה לבין בניית בריכת ספא, ולברר על סוגים של בריכות קיימות. כדאי גם לשאול לגבי הכנת התשתית בחצר או בגינה לקראת בניית החצר ולברר על לוח זמנים והוצאות משוערות.

שירותי בניית בריכה לחצר כוללים אחריות לתקופה ארוכה. במסגרת תקופת האחריות ניתן להזמין את נציגי החברה כדי לטפל בתקלות ולבצע תחזוקה. שירותי תחזוקה כוללים טיפול בבריכה מבחינת תפעול בעיות ושמירה על רמה גבוהה של היגיינה. בנוסף, אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי בריכה לילדים ופעוטות.